Estetska stomatologija

Laserska terapija   Implantologija i protetika   Endodoncija

Očuvanje ili postizanje funkcionalnosti zuba uz estetski, prirodan izgled je cilj svake naše terapije.

Zakažite pregled

LASERSKA TERAPIJA

Laserska terapija ima višestruku primjenju u mnogim granama stomatologije. Savremena stomatologija je nezamisliva bez upotrebe lasera. Nezamjenljiv je u estetskoj stomatologiji, hirurgiji, endodonciji i parodontologiji. Laser se uspješno koristi već više od dvije decenije u svijetu moderne stomatologije.

ŠTA JE LASER?

laserska terapija-DentalharmonyLaser je uređaj koji emituje svjetlosne zrake određene talasne dužine, koji se apsorbuju u zubno tkivo i desni. Postoje različite vrste laserskih sistema, a dijele se na dvije osnovne vrste: laseri koji djeluju na tvrdo tkivo, zub i kost i laseri koji djeluju na meko tkivo i desni. Svjetski zlatni standard u savremenoj stomatologiji  je  BIOLASE laserski sistem.

KOJE PREDNOSTI IMA LASERSKA TERAPIJA ZA PACIJENTA?

Laserska terapija je izuzetno efikasna i ugodna za pacijenta, a njeni rezultati su dugotrajni. Terapija je beskontaktna. što znači da pacijent može čuti karakterističan zvuk, ali ne osjeća vibracije. Terapija je minimalno invazivna, sa manje stresa, anestezije i krvarenja u poređenju sa klasičnim hirurškim metodama. Nježan i bezbolan efekat laserske terapije nudi  potpuno nove mogućnosti i perspektive i za anksiozne pacijente.

KOJE SU INDIKACIJE ZA LASERSKU TERAPIJU?

U ordinaciji Dentalharmony trenutno koristimo BIOLASE diodni laser. Kliničke indikacije za upotrebu ove vrsta lasera su:

1. Gingivoplastika – korekcija tzv. gummy smile
  2. Gingivektomija – terapija gingive bez upotrebe hirurškog  konca
  3. Frenektomija
  4. Pulpotomija
  5. Terapija hipertrofije gingive
  6. Terapija parodontalnih džepova
  7. Terapija afti i herpesa
  8. Ublažavanje bolova u mišićima i zglobovima
  9. Izbjeljivanje zuba

Sa ovim moćnim, a nježnim BIOLASE diodnim laserskim sistemom moguće je odrediti frekvenciju, intenzitet i trajanje pulsa. Na taj način možemo djelovati na subjektivni osjećaj pacijenta tokom terapije i podešavati laser tako da pacijent osjeća manju ili nikakvu bol.

IMPLANTOLOGIJA I PROTETIKA

Naš prioritet u implantologiji su funkcionalnost i estetika. Visoka preciznost u izvođenju hirurške tehnike i veliko iskustvo hirurga, uz svjetske premijum implantne sisteme, poput Straumann®sweden&martina ili Neodent® vode do savršenog rezultata.

Straumann® implantni sistem je švajcerski premijum brend, koji je već godinama lider u svjetskoj implantologiji. U ordinaciji Dentalharmony ugrađujemo i premijum zubne implante italijanske marke sweden&martina, kao i premijum implante marke Neodent®.

Vrhunske protetske nadoknade (krunice i mostovi) izrađene od cirkonijum-oksidne keramike i inovativne IPS e.max Press keramike, čine krajnji rezultat savršenim.

ENDODONCIJA

Veliki izazov u terapiji kanala korijena zuba je kompletno odstranjivanje bakterija koje su prouzrokovale upalu. U vrlo razgranatom sistemu korijenskih kanala, bakterije se lako mogu sakriti čak i uz pažljivo obavljenu terapiju, što može dovesti do reinfekcije i na kraju, u najgorem slučaju, do gubitka zuba.

U ordinaciji Dentalharmony koristimo savremene metode i materijale za endodontsku terapiju koje značajno mogu poboljšati prognozu za očuvanje zuba. Izdvajamo lasersku endodontsku terapiju, elektrometrijsko mjerenje dužine korijenskog kanala u kombinaciji sa digitalnom radiografijom, mašinsku obradu korijenskog kanala i specijalne adhezivne paste za punjenja kanala korijena zuba.

LASERSKA ENDODONTSKA TERAPIJA

Osnovni cilj endodontske terapije je eliminisanje infekcije u korijenskom kanalu zuba. U ordinaciji Dentalharmony koristimo kombinaciju klasične i laserske metode u endodontskoj terapiji. Nakon temeljnog mehaničkog čišćenja korijena zuba primjenjujemo BIOLASE diodni laser. Time eliminišemo  preostale bakterije, koje apsorbuju lasersku svjetlost i nestaju. Poslije korištenja ovih metoda, korijenski kanali su maksimalno očišćeni i dezinfikovani, a mogućnost reinfekcije se svodi na minimum. Ovako efikasnu dezinfekciju možemo postići samo laserskom terapijom.

KONTAKTIRAJTE NAS

• + 387 65 799 366
    + 387 57 230 204

• info@dentalharmony.ba

• Branka Radičevića 8
    71 420 Pale
    Bosna i Hercegovina

RADNO VRIJEME

ponedjeljak – petak

USLUGE

Zakažite pregled

Redovne posjete stomatologu su najbolji način prevencije oboljenja usne duplje.
Preporučuje se da minimalno jednom u šest mjeseci posjetite svog stomatologa

ZAKAŽITE PREGLED
Naši pacijenti

Šta kažu naši pacijenti

Po preporuci koleginice sam posjetila ordinaciju Dentalharmony. Izuzetno sam zahvalna dr Kusmuku i dr Mirkoviću jer su učinili da sada imam prelijepe zube. Ljudi mi se često obraćaju, pozitivno komentarišući moj novi osmijeh. Koristim i ovu priliku da ih sve uputim na adresu ordinacije Dentalharmony.
Ana, stomatolog
Sve pohvale dr Kusmuku i njegovom timu koji čine čuda. Rješavaju nerješivo! Ja sam bio otpisan slučaj, ali mi je d. Kusmuk uz pomoć Damon bravica, za kratko vrijeme ispravio zube! Po meni je to najbolja ordinacija u našoj regiji.
Goran, inžinjer
Nakon dugog lutanja od jednog do drugog stomatologa, pri čemu nikad nisam bila u potpunosti zadovoljna uslugom, konačno sam dospjela u ordinaciju dr. Kusmuka. Svi doktori su izuzetno stručni i detaljno se posvete pacijentu, jednostavno ulivaju povjerenje od prvog momenta. Atmosfera u ordinaciji je jako ugodna i opuštena, svi su puni pozitivne energije. Toplo vam preporučujem da ih posjetite.
Marina, programer